Początek



Dziennik budowy Setki A 

Dzieńdoberson!

Na blogu będę umieszczał etapy z moich przygotowań do regat Setką przez Atlantyk 2020

Film z budowy:
https://www.youtube.com/watch?v=XCw0mn-7Lmk


Plany Setki A zakupiłem od Pana Janusza Maderskiego 18 listopada 2019 roku, budowa ruszyła nieco później około 22.01.2020. Pierwszy etap to wyrysowanie siatki kwadratów i naniesienie wymiarów wręg na płytę. Później wspólnie z ojcem wyrobiliśmy materiał na wręgi (sosna,modrzew). Zakupiłem epidian 5 + utwardzacz PAC. Na wykonanie pierwszych wręg poświęciłem sporo czasu , zależało mi na dokładności i utrzymaniu wszystkich wymiarów. 3 marca skończyłem klejenie ostatniego poprzecznego wzmocnienia łodzi , na dojście do tego etapu poświęciłem ok 45h. 

Ostatnie dni poświęciłem na przygotowanie pomieszczenia pod docelową budowę łódki, dotychczas Setka powstawała na poddaszu.

Obecnie jestem na etapie budowy helingu , wzdłużniki mam już gotowe. Na dniach planuje ustawienie, poziomowanie wręg na helingu. 

Postanowiłem cały proces budowy nagrywać i rezultaty swojej pracy publikować na youtube Chce stworzyć 7-8 części z powstawania jachtu.

link do mojego kanału yt ⇩ (wkrótce pojawi się pierwszy odcinek stay tuned)
https://www.youtube.com/channel/UCJ-HxQg9jyijTsOLLcNn2UQ?view_as=subscriber

więcej info dotyczących regat ⇩
http://www.maderski.pl/setk--przez-atlantyk-2020.html













Pozdrawiam Jakub Dąbrowski 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Sklejka

Heling , poziomowanie wręg , pierwsze wzdłużniki